Direktlänk till inlägg 31 maj 2007

Jag vill ha en billig kvinna

Av Joel Florren - 31 maj 2007 21:50

Tjenamors. Idag när jag läste morgontidningen så såg jag att där fanns en mängd nyheter. Aftonbladets löpsedel berättade om knutby-barnflickans nya liv efter mordet. Det är ingen nyhet. Förövrigt anser jag att det är skandalöst att hon, en kallblodig mördare, nu sätts på fri fot, när allas vår vän Pastor Fossmo sitter och ruttnar ensam i sin cell. Jag undrar vem han tänker på när kvällen kommer...

Snacka om diskriminering, feminismen har gått för långt.

En annan sak jag märkt är att Danmark-Sverige-fotbollsmatchen visas på en diffus kanal som ingen har, dvs. kanal 9. Skandalöst. Lyckligtvis är jag inte intresserad av fotboll, pingis är mera min grej. Och schack (världens bästa tv-underhållning).

Dagens dikt

Herregud
Jag vill titta på TV
men jag har ingen frihet
att välja
det gör Tele2
åt oss
böj er för

överhögheten

 
 
Ingen bild

Lizputin

31 maj 2007 22:29

Tycker precis som du, det är förfärligt att dagens populas går på gråtvalsen.

Törs inte skriva mitt namn, för då blir det väl stegel & hjul.
Arg 62-årig mormor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joel Florren - 17 augusti 2007 12:02

Ägarna av grabBarnas bar på kungsholmen är ena riktiga skojare. De är inte bara råbarkade män som våldtar kvinnor hur de vill, utan de har även en mer sofistikerad sida: de våldtar det svenska språket (här). Kan en man bli mer attraktiv? ...

Av Joel Florren - 17 augusti 2007 12:00

Tänk vad kul man kan ha på en sommar. Jag hade kul. Jag bastade och tittade på tv. Dessutom såg jag några bra filmer på tv. Men de flesta var dåligaDagens Dikt: Sommarenär kort...

Av Joel Florren - 21 juni 2007 11:03

Goddag, käre blog. Idag har jag vaknat på morgonen. Dessutom har jag ätit frukost. När jag satt där med min kryddost-macka i handen slog det mig plötsligt: Jag borde skriva i min blog! Sagt och gjort, nu sitter jag här, 6 timmar senare, och skriver e...

Av Joel Florren - 15 juni 2007 15:50

Nu är det sommarlov. Det kommer att vara sommarlov ett bra tag. Jag kommer att spendera en stor del av min tid i Finland. Dessutom kommer jag att tilbringa mycket pengar.Skolavslutningen gick smärtfritt. Vi samlades i en kyrka, vilket var bra enligt ...

Av Joel Florren - 11 juni 2007 19:30

Goddag igen.  Det var ett tag sen sist. Idag har jag gjort en del roliga och en del tråkiga saker. Jag var bl.a. i skolan. Där hade jag en engelskalektion. Sedan åt jag skolmaten. Den är faktiskt rätt god.I helgen hittade jag på en massa kul. På fred...

Presentation

Omröstning

Vem av dessa gangsters skulle du inte vilja träffa på gatan?
 Snoop Dogg
 Ice Cube
 Eazy-E
 Intelli-J
 Gudrun Schyman
 Ola Salo
 Skulle vilja träffa alla!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards