Alla inlägg under november 2006

Av Joel Florren - 24 november 2006 17:38

Idag var jag fortfarande sjuk, och drabbades då av en vilja att skriva ner mina poetiska tankar. Hoppas ni gillar det :)IdagIdag är inte imorgonIdag är inte igårIdag är jag sjuk Igår var jag också sjukVem vet om jag är sjuk imorgon?Inte jag i alla fallMen imorgon vet jag.ImorgonIngen vet vad som händerimorgonDet förutsätter ju då att du inte har planerat nått förimorgonMen man kan ju ändå aldrig veta SäkertVad som kommer att händaImorgon.IgårIgår var jag och handlade Men även i det förflutnaMåste man tänka på framtidenMjölkens bäst-före-datum går ut imorgonOch jag som köpte 5 literJessicaNu gjorde hon nått korkat igenAtt hon aldrig kan lära sigDumma flicka!Men man måste vara tålmodigMed blondiner

Av Joel Florren - 23 november 2006 16:19

Idag har jag varit förkyld. För att bota mig själv tog jag massa c-vitamin. Nu måste min nya sociala utvidgning ligga på is ett tag, ATTANS!

Av Joel Florren - 22 november 2006 16:18

Idag vaknade jag på morgonen. Snart ska jag sova.

Av Joel Florren - 21 november 2006 21:28

Har redan skrivit ett inlägg idag så jag orkar inte skriva ett till. Men jag kan ju inte svika mina kära bloggläsare! Min dag har varit rätt bra, var i skolan en halvtimme och åt, och så tittade jag på våra värsta år i en halvtimme.

ZZZ

Av Joel Florren - 20 november 2006 21:25

Haha, igår orkade jag inte skriva i bloggen alls, så jag skriver idag istället! Alltså i gårdagens plats om ni förstår vad jag menar. Fast det står att inlägget skrevs den 20nde skrevs det den 21a!! Haha!

Av Joel Florren - 19 november 2006 21:23

Idag har det varit en riktigt rolig dag! Det har hänt massor, bl.a så duschade jag, var och handlade, gick till skolan, åt där osv! Nu är jag helt slut, ska nog sova till minst 7:15 imorgon.

Av Joel Florren - 18 november 2006 21:20

Idag ringde jag min gamla vän och frågade hur han hade det. Han har precis kommit ut från anstalten.Förresten, kommer ni ihåg mjölen och mjölken och sockret jag köpte? Glömde helt bort att baka! Men jag orkar inte göra det idag, kan göra det nån annan gång.

Av Joel Florren - 17 november 2006 21:19

Killen i kiosken ville inte följa med mig. Aja, det finns fler fiskar i sjön, som man brukar säga ;)!

Presentation

Omröstning

Vem av dessa gangsters skulle du inte vilja träffa på gatan?
 Snoop Dogg
 Ice Cube
 Eazy-E
 Intelli-J
 Gudrun Schyman
 Ola Salo
 Skulle vilja träffa alla!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards