Alla inlägg under mars 2007

Av Joel Florren - 21 mars 2007 22:38

Nu ska jag göra ett bloggtest för att visa vilken slags människa jag är.Vilken är din älsklingsprodukt just nu?Mjölk, Min våra värsta år-DVD-boxEtt enkelt städtips som du vill dela med dig av?Skräpa aldrig ner. Använd inga produkter som genererar skräp. Använd aldrig nånting som du måste flytta på för att uttnyttja. Bästa är att bara sitta framför TV. Damsug i 5 minuter en gång om dagen, så känns det inte så jobbigt.3 klockrena budgetfynd?En väckarklocka från saker och ting.Ett bord från en container.1 liter mjölk på Vivo (Ett tips: om du ska köpa mer än 1 liter så köp i flera omgångar med 1 liter/gång så sparar du 50 öre per två liter.)Vad eller vem inspirerar dig?Min TV, Göran Persson, Eazy-E och Ice-Cube.Och så ett tips på nåt “lyxigt” som är värt varenda krona88 paket folköl för 888:88. För den som nu gillar sånt.Idag var jag på södermalm och i Gamla stan. Jag såg 2 kändisar, den ena var kungen.Dagens Dikt:UppåttjackIbland så kanske dufår lust att knarkadå kan du tahasch ellerTVEn Big Mac funkar ocksåoftast

Av Joel Florren - 19 mars 2007 18:37

Dagens andra diktCitatDet här påståendet är en lögnJag skriver aldrig någotDessa ord har aldrig blivit sagdaLivet är den största konstformenMina smörgåsar ser ut som ett havBara djupa människor dömer inte efter hur ful man är

Av Joel Florren - 19 mars 2007 18:31

Idag så hade jag en vanlig dag i skolan. Vi fick tillbaka fysikprov av vår lärare. Han liknar Stalin (bara till utseendet dock).Igår så var det val i Finland. Borgartrenden håller i sig. Beklagligt tycker jag. Imorgon ska jag gå till skolan och inte göra några prov.Dagens dikt:PolitikAlla säger samma sakVi måste få ett skattetakFattiga ska inte få några bidragJobba istället, det gör ju t.ex jagHar inget livmedborgarlönär detbästa alternativet

Av Joel Florren - 15 mars 2007 21:47

Idag har jag inte varit i skolan. Kände mig trött på morgonen, så jag struntade i att gå. Bra det, Kunde spendera dagen med mina favoritsysslor istället.Våren har kommit till Stockholm. Det gör mig deprimerad.Dagens Dikt:DagarIdag är dagen DImorgon är dagen ESen FVeckan V kanskemen i alla fallså kommer morgondagen varjegångdu inte anar

Av Joel Florren - 14 mars 2007 22:24

Blogg tar på krafterna. Det är nästan aldrig man orkar skriva varje dag. Nuförtiden har ni tur om det blir varje vecka. Det är väldigt synd.Idag hade vi en helt meningslös gymnastiklektion. Vi tränade karate och mina ben blev helt förstörda av de omänskliga sparkar jag tvingades att försöka mig på. När jag kom hem så ladde jag mig i sängen och lyssnade på knark i ljudformat. Efter det hade jag ännu ondare i benen. Till middag åt jag fläskfilé med massor av smör på.Dagens dikt:Den tomma handens vägIbland såvet den andra handeninte om vad den ena görmen när den gör detså är nånting feleftersom händerborde inte veta nåttDå kan domfå farligaidéer

Av Joel Florren - 8 mars 2007 21:20

Idag hade jag tänkt plugga. Det gick inte så bra. Nu sitter jag här istället. Igår åt jag pizza.KöttfärsTänk vad kuldet kan bli närköttfärsen är frusensåga med brödknivefter maten fannsdet tinat i kylskåpetallt sliti onödanvarför då

Av Joel Florren - 7 mars 2007 20:20

Idag har det varit en hektisk dag i skolan. Jag hade en otippad variation av olika lektioner. Sen gick jag hem och tittade på youtube.Dagens Dikt:GlassAtt äta en glassär som att ätatvådu blir fet av bådaalternativglassiiiigt

Av Joel Florren - 5 mars 2007 21:43

Flera har säkert undrat över min frånvaro. Många har säkert fått hemska panikångestattacker till följd av denna onaturlighet. Några har troligtvis även tyvärr begått självmord i ren desperation.Men nu är allt normalt igen. Jag är tillbaka. Som flera (de som inte tagit sitt liv) säkert gissat har jag varit i Finland. Där har jag tittat på kufiska tv-filmer, åkt skidor både horisontellt och vertikalt och beklagat dålig datateknik. Idag kom jag hem med båten. Eftersom jag missat de två första lektionerna brydde jag mig inte om de andra heller. Bättre så.Dagens Dikt.BiljettKnä i skrevetblev fallet för StockholmI Finlandär dataåldern kommendär faller man pådåligt bredband

Presentation

Omröstning

Vem av dessa gangsters skulle du inte vilja träffa på gatan?
 Snoop Dogg
 Ice Cube
 Eazy-E
 Intelli-J
 Gudrun Schyman
 Ola Salo
 Skulle vilja träffa alla!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards